Wednesday, August 5, 2015

Nerden baslamalisiniz? = Kendinizden

Hepimiz bu surecten gectik eminim. Bir seylere "dur" demek istiyorsunuz. Hayatinizda degisime en acik oldugunuz O anlardan birindesiniz. Ama ne yapacaginizi bilmiyorsunuz ya da nerden baslayacaginizi...

Gercekten halden anlayan biriyim. Elizabeth soyundan gelmedin ne de olsa. Herkesin  durumu ayni olamaz, herkesin hayati da ayni olamaz. Herkesin yasam kosullari farklidir ama bu demek degildir yasam kosullari iyi olanlar fit olur. Evet dogruya dogru, maddi olarak durumu iyi olanlar belki bikac adim daha onde olabilirler bazi konularda, cocuklari birakacak yerleri vardir belki, belki siz agirlik almak icin 10 dusunurken baskasi hemen gidip alir, belki internet paketiniz bile olmayabilir, bunu saglikli besin alisverisi bile izler ama asla asla asla sakin "mazeretlerle" yasamayin... Mazeretler sizi asla ileri goturmez, sizi tembellestirir bu kadar...

Bunlari neden yaziyorum? Cunku Turkiye'yi gordum, ve cok farkli hayatlar var.  Internet paketim bitmesin diye video izlemiyordum :D

Oncelikle, kendinizi butun mazeretlerinizden arindirip ;

- benim cocugum var
- benim evim musait degil
- benim agirlik alacak durumum yok
- benim eve malzeme alacak yerim yok
- benim vaktim yok
- ben cok sabirsizim
- ben hemen sonuc gormeyince slklliyorum
- ben yemeyi cok seviyorum, diyet yapamam
- ben mutsuz olunca, mutlu olunca, slklinca, falan filan hersekilde yiyorum, veremem
-  benim kocam cok uyumsuz hic bana yardimci olmuyor
- benim kemiklerim kalin
- ben su icsem kilo yapar
- vs..vs...vss

Soyle dusunmenizi istiyorum  : 

- Her ne olursa olsun mazeretlere siginip baheneler uretmeyeceksiniz. Cunku bahane uretmek kadar kolay birsey yoktur...


Bunu sadece kilo verip, tartida istediginiz rakami gormek olarak dusunmeyin sakin. Yoksa tartiya cikinca, istediginiz kiloyu gorseniz bile bir sure sonra tatmin olamayacaksiniz. Bunu kendinize dogru bir yolculuk olarak dusunun. Cunku kendi nefsinizle, kendi bahanelerinizle, siz direk kendinizle savasacaksiniz, ve bunun sonucunda kendinizdeki o inanilmaz isigi farkedeksiniz...

Biliyorum cogunuz benden yemek listeleri diyet listesi spor listesi bekliyor...  Ama ben beyinen, ruhen ve her anlamda buna hazir olmanizi istiyorum once... Cunku ben hemen olaya her direk girdigimde birkac hafta sonra birakmistim. Ne zaman her anlamda hazir oldum o zaman bu yolculuga tam anlamiyla kendimi verdim....




2 comments:

  1. Bende gecen sene 15 kg vermistim sonra vermenin rahatligi ile dikkat etmedim. Simdi 6-7 kg geri aldim am ben 15 kg almisim gibi hissediyorum. Sebebinide biliyorum sporu ve suyu birakmam. Simdi tekrar baslamak istiyorum o yuzden blogunu okuyarak kaybettigim motivasyonu kazanmaya calisiyorum :) tavsiyeleri super emegine saglik

    ReplyDelete